A Man and His Bebek


Birkaç hayat yedekte her şeyi bir bebek ile ileri adımlar zaman istikrarlı ve normal bir durumdur. Daha açık kapılar, sabit esnaf "ayna" tutmak ve kolay bir yolculuk olduğunu kendileri alıcı ve can, önce tüm gooey gidin. Ama yedekte bir bebek (karısı eksi) yaşam sürpriz kesildiğinde asla engel bir dizi olur aşımı ile adıma cüret beyler.

Ben köşe dükkan, "hayır siree" bir yolculuk anlamına gelmez! Ben kasaba, çocuk arabası, süt şişeleri ve boot yedek çocuk bezi içine tam teşekküllü seyahat demek! Küçük şeyler yolda olduğunu ve ortalama görünüşlü sert bakkal gibi hemen fark edilir! Eşim aslında o, tüm gooey gider onun kurulması için gittiğinde o beni hiç fark etmez; eşim ve oğlum için sadece görüşmeleri ve beni umursamaz ben görünmez adam sanki. Ama sadece oğlum ile yaptığı alışveriş yapmak için gün kala gezisi ve o meaner ve sert olmadan önce satın almak bir elma yürüme. Aslında o sadece çocuk çalıntı sanki bana baktı, ilk defa beni farketti ve kaçak olduğunu ve "küçük bir tane değil umut!" Ben otobüse sizinle neredeyse dışarı kendi koltuğu oldu ben yukarı yerine ön yakın oturmak ve bu fark daha önce Usher yer alan önerilen sürücü dostum ama ... ... ... ... ... ne yapmalıyım söyleyerek gibi hissettim Onun İş tanımındaki gerçekten değildi!

Her nasılsa bazı temel insan içgüdüsü bu adamın ne yetenekli ne de uygun bir bebek bakmak olduğunu göstermektedir! Bu içgüdüsü hemen insanların boyunlarını sırtında tüyler tutarsa, felaket görüntülerini ve zihinlerinde tezgah görünmeyen güçler yardım sunmak için ileriye itmek. Onlar mutlu ve kaygısız baba çocuk arabası içinde boyunca onun gülen bebek iterek görmüyorum, gördükleri onun fikir sonunda ve yardım için umutsuz bir ürkek baba. Onlar çığlık ve çaresizlik ve saçları çekiliyor umutsuzca sadece ne ona göstermek için biri için etrafa bir baba olarak tekmeleme, bir eziyet ve isteksiz bebek bakın.

kasaba kez ve mağazada ben soyunma odası bebek için düz kafalı! karısı - eksi bir cog dışında hep aynı rutin! Ben bu yüzden birçok kez karım bir dergi okumak için oturdu vardı ederken daha önce yaptığı şeyi yaptım. Iyi, plan süt oğlum şişe vermek yapmak, tüm bu kez aynı idi, ona uzandı bez değiştirme, değişim onun bebek bezi, vb "thingy"! Hatta sıcak su pınarı kadarıyla alamadım! Hatta odaya girmişti önce bir anne ve benim parça beni durdurdu çok ciddi bir şekilde çocuk arabası üzerinde emniyet kemeri bağlanmış olmadığını bana bildirdi. Kimse bu gibi durumlarda nazik olmalıdır; kendimi bebek odası içinde bir kez benim oğlum dışarı kaldırılması için ileride her zaman olduğu gibi hazırlık sadece sonra emniyet kemeri çıkarmıştı planlama. Ben bir emniyet kemeri kadar iyi içinde kapalı kapılar çözülmek edemeyeceğini altın kural olduğunu bilmiyordum!

odanın içinde, bazı mistik olmak oda bir 'baba tek başına dışarı olduğunu ve ilgili tüm anne adaylarının tüm söylüyorum etrafında koştu! benim yönde, ben ve istenmeyen tavsiyeler doğru cisimlerin itme kuvvetlerinin bir dizi döndürüldüğünde başkanları girdikten sonra ağzından kaçmaya başladı. Bir kere ben fısıltılarını duyuyordu geçmiş, hikayeler üretilmektedir ve geçmiş; akılda hakikat haline gerçekte büyüyen kurgusal bir efsane! Nerede ve zorla gülümser ve "hayır teşekkürler" aracılığıyla barged çekirgeler gibi oğullarım yanakları, yönelerek su makinesi almak başardı sayısız ellerini warded, kendimi kapatmak. Ben, nasıl sıcak su için düğmeye basın öğrettin bayana kibarca gülümsedi ben yapmış süt de (ne o biliyor muydunuz?) Ve sıcak neredeyse havladı sorduğunda olduğunu söyledim yüzünü buruşturdu "değil de canım karısıdır "!

olan kocaları besbelli bir bez değiştirmek için ya da bir bebek besleme onun süt hakkında hiçbir şey bilmediği bu nazik anneler, beş dakika içinde ağlayan oğlum vardı. O eller arama şeklinde dikkat sevmez. O özellikle yanağını sıkışmak ya da çene chucked alması gibi değil! Ben "Ona hava vermek" bağırma ya da sığ bir dirsek ile onu kurtarmak gibi hissettim ama hepsi çok iyi, bu kötü anneler anlamı vardı! oğullarım ve çığlık gibi bu anneler ", nasıl onun bebek bakmak bilmiyor zavallı adama bak" demek sanki biri olarak bana döndü maksimum adım daha yoğun haykırma Söylemeye gerek yok.

onlar tamamen beceriksiz ve yararsız olduğunu inançlarını teyit Doğal olarak, dolaşan eller amaç kazandı ve ona konfor sunmak için çocuk arabası benim bebeği asansör başladı - oğlum onu ​​tutan yabancı nefret ediyor! Eh, ben bunun için bir çalışma yapılmış, ben havada bebeği yakaladı bir altı peni etrafında puset döndürüldüğünde, kapı için sıkı ve ücret gözlerim kapalı, bowling salonu pinleri gibi anneler bir kenara atma!

Oğlumun bezini değiştirmek için erkekler tuvalete gitti! içinde kutsallığını en azından, kimse benimle konuştu, herhangi bir tavsiye serbestçe geçiştirmek için hiçbir böcek ve verildi. Doğal olarak, sempati ve karışıklık görünüyor kocaları "bebek ile yoksul Üzgün ​​bir adam" hakkında eşleri anlatmak için acele olarak, hikayeler olacak daha sonra bol serbestçe basıldı - ama kimin umurunda, sadece bu konuda benimle konuşmak yok.

Bütün o kadar kötü değil herhalde! Yeni bir boyut karım hakkında hiçbir şey bilmiyordum eğer iyi olurdu bir o kadar açıldı! onlar ama oğlum de cooing edildi olsa ... ... ... tek erkekler hakkında bir şeyler bebeklerin gerekir ile; beni çevreleyen (bebek değişen oda içinde neye benzediğini bilemeyiz olanlar) bu kadar çok genç bayanlar hiç hayatımda var bir çekim olabilir. Her neyse, her zaman, firar ani ve tam olarak "burada şimdi geliyor eşimin, ah", yüksek sesle söyleyerek zaman tepki memnun! Bu dinlenme o beni rahatsız eden's, ben bir kullanacağımı biliyorum!


Category Article

What's on Your Mind...

Blogger tarafından desteklenmektedir.