You Baby Gear üzerinde Too Much Para Harcama misiniz?


bugün 57 $ öldürdünüz mü? Umarım değildir. Ne yazık ki, pek çok yeni anne onlar içerdekiler biliyor sırları bilmiyorum, çünkü çok onlar bebek ürünleri için gereken daha fazla öderler.

sözde indirim mağazalarında alışveriş size en düşük fiyatları alırsınız anlamına gelmez çünkü unutmayın. Aynı depo mağazaları ve online açık artırma siteleri için geçerli.

büyük fırsatlar gibi görünse de kuponlar her zaman bir pazarlık değildir. Örneğin, bir çevrimiçi perakendeci Kısa süre önce bir masa oyunu satın olabilir ve bir serbest olsun bir promosyon sundu. Ama oyun bir rakip de maliyet iki kez ne pahasına. Bu yüzden hiç de gerçekten bir anlaşma değildi.

Ne bir pazarlık avı ebeveynin? O sizin için biraz araştırma yaptıktan birini bulabilirim eğer yardımcı olur.

Kurtarma Alışveriş Anne!

bilimsel, elma-elma karşılaştırması için, ben son zamanlarda altı popüler bebek ürün web sitelerinin bir fiyat test yapılan yapmak için bir girişim. Ben her siteden ortak bebek ürünleri bir sepet satın aldı.

Ben seçtim tüm siteler, güvenilir müşteri hizmetleri ve ürünleri iyi bir seçim ile, iyi kurulmuş işletmeler edildi. okuyucu yorumları, alışveriş denetim listeleri ve yararlı ipuçları gibi bir çok teklif ekstra hizmetleri. Siteler şunlardı:

www.thehit-ebook.blogspot.com

Shopping.com bir perakendeci değil. Bir karşılaştırmalı alışveriş hizmetidir. size en iyi fırsatlar çevrimiçi bulmak mümkün olması gerekiyordu, çünkü Ama ben dahil. Ben onun sözünü kadar yaşamış görmek istedim.

Sonuçlar

57 $ Ben daha önce israf konuştuk hatırlıyor musun? Ben en pahalı ve en ucuz alışveriş sitesi arasında toplam maliyeti fark edildi. benim sepet düşünen ise bir değişiklik oldukça ağır yığın, sadece dört öğe vardı:

1. Denim (fiyat desen göre değişiklik) bir Britax Roundabout araç koltuğu

2. Git koltuktan On İlk Yılları

3. Bir Avent Yenidoğan marş set

4. A Boppy

Ben nakliye ve vergi hesaplamak için Maryland benim adresi kullanılır. Belli ki, sizin için maliyet nerede yaşadığınıza bağlı olarak değişecektir.

Ve Winner Is ...

yalın bir de geliyor, 255,55 $ ortalama: Bebek Katalog iyi fırsatlar sundu. Ve bu size Amerika onların Baby Club kaydolarak olsun ekstra indirim içermiyordu.

Shopping.com bebeğim vites için pazarda herkes için değerli bir dur yapma, 257,34 $ bir farkla ikinci oldu. Artı, Shopping.com Epinions.com ile entegre edilmiştir, bu nedenle orada ürün alabilirsiniz. Ben de Shopping.com önceden nakliye ve vergiler dahil toplam maliyeti, hesaplanmış olması hoşuma gitti.

Bebek Universe 263,91 $ de geldi. Bebek Evren, kaç ürün satın olursa olsun 6,95 $ düz bir nakliye oranı sunuyor Fakat unutmayın. daha fazla satın Yani, daha iyi bir anlaşma bu sitedir.

Bebekler R Us $ 285,06 at BabyCenter ve $ 312,97, 300,74 $ 'de Hedef takip de, en pahalı idi. İlginçtir, her iki Babies R Us ve Hedef Amazon sitesindeki farklı mağazalar arasında, her zaman, karşılaştırmalı alışveriş demektir Amazon.com şemsiyesi altındadır.


Category Article

What's on Your Mind...

Blogger tarafından desteklenmektedir.