Bebek Adı Anlamları


("Kim Allah gibidir" anlamına gelen bir İbranice adı) Michael gibi konuşan, ben gerçekten ismimi gurur duyuyorum. çoğunlukla - - başlık için yaşamak Ve ben düşünüyorum! Tabii ki, annem muhtemelen katılmıyorum olur, ben o benim çocukluk birçok aşamalarında bana anlatıyordu eğer deyim "küçük şeytan" muhtemelen dudaklarını geçecekti düşünüyorum.

Ama sonra, annem kendi sorunları vardır; görünüşe göre onun adı (Kathleen) "Küçük Sevgilim" anlamına gelen bir Kelt adıdır. Ben o benim "değil gibi Tanrı" davranış için beni cezalandırıyor iken ... bu normal günlerde sırasında onu düşünmek için kullanılan bir yol değildir Hmmm!

Ve bebek isim anlamlar eğlenceli - veli aile gelenekleri, din, kültür, teklik ve dahil olmak üzere birçok, çok çeşitli nedenlerle dayalı kararlar adlandırma yapmak "sadece gerçekten kulağa hoş geliyor." Ama - Batı dünyasında - biz nadiren yapmak adları tarih ya da gerçek anlamını gerçek araştırma. Çok zayıf / şanslı çocuk nihayet onun "gerçekten güzel bir sondaj" adının anlamını bulduğunda, sonuçları, ironik, talihsiz ya da sadece bazen komik ilginç olabilir.

Eğlence, aile / arkadaş isimleri düşünme anlamlar bulmaya ve ikisi arasında bir bağlantı kurmak için çalışan bir çok olabilir. O çok uzun dik bir tepenin üst kısmında yaşayan bu yana Örneğin, ağabeyim Clive, görünüşe göre tesadüfi "bir uçurum canlısı" dir! Veya neden ünlüler ile oyun oynama - aşağıdakileri dikkate alın:

Badu (rn'b şarkıcı Erykah Badu gibi): Afrikalı ismi anlamı "Onuncu doğmuş çocuk"

Winona (aktris Winona Ryder gibi): "Firstborn kızı" anlamına Sioux ismi

Aaliyah (geç rn'b şarkıcı): anlam Arapça adı "Yüksek, yüce"

Hilary (aktrisler Duff / Hilary Swank gibi): Latince adı "neşeli" anlamına

Bebek isim anlamları geldiğinde Bazı kültürler çok ilginç bir gelenek var. Örneğin Hindu isimleri genellikle vb hakikat, güzellik, mutluluk, bereket, ya da Hindu tanrıları biri gibi çok olumlu şeyler ile bağlantıları var. Sih kültür, kızların geleneksel anlam, orta ya da soyadı "Kaur" var "Prenses", çocuklar orta ya da soyadı "Singh", "Aslan" anlamı var iken.

benim Afrikalı bir arkadaşım bir zamanlar çok Afrikalılar ikinci bir isim üzerinde doğduklarından haftanın gününü karşılık verildiğini belirtti. Ama gerçekten güzel bir gelenek olduğunu düşünüyorum benim durumumda, benim göbek adım "Sondo" (Pazar doğumlu) olacak! Hmmmm ...

Ne olursa olsun adını yazın, ya da seçtiğiniz için "sevinç demeti" için düşünüyorsun, onun değer anlamını içine küçük bir araştırma yapıyorum. Ve Internet kaynaklarına ve kitapların bulunduğu bir www.all-about-bebek-names.com de kendi sitem de dahil olmak üzere zengin, kolay olmamıştı jam-kaynaklar, ipuçları ve bebek isimleri hakkında bilgi, bebek isim dolu anlam ve bebek ürünleri.

Arama bazı sürprizler ortaya çıkabilir örneğin, güzel-sondaj adı "Malory" Fransızca ve "Kötü şans" demektir. Eğer "Mallory" yazım bu turda alabilir, ama bu eski Alman "iyi servet olmadan" demektir!

Alternatif olarak, biraz aynı adı taşıyan farklı anlamlar tarafından karıştı sonunda olabilir, örneğin "Leah" güzel bir kız ismi olduğu için, ama ne anlama geliyor? Iyi ...

uugghhh - • İbranice yılında "Cow" veya "Yorgun bir" demektir! Yunan yılında Asur yılında • "Glad haber" anlamına gelir •, bu "Mistress, cetvel" anlamına gelir

Ve son bir uyarı: Bir funky, alışılmadık-sondaj adını gitmek için planlıyorsanız, "Bacia," önlemek için emin olun - kendi Ugandalı anlamı "Aile ölenler ev mahvoldu!" Dır



Category Article

What's on Your Mind...

Blogger tarafından desteklenmektedir.