Fyodor - Tanrı tarafından verilen

Bebek Adı Story: Fyodor - Tanrı tarafından verilen
tarafından: Elmar Alex
O her zaman bebeğiniz için isim seçmek gerektiğinde düşünme bir çok şey. çok iyi isimler var ama bu görevi hala zorlaştırıyor. Bazı insanlar, ama bu kadar da bebek adlandırdığınız nedenini açıklayamıyorum başkalarının bebek isimleri seçerken hakkında heyecanlı hikayeler anlatmak. Ben bu hikayeleri toplamak burada toplama biri.

Bir şey bir bebek adlandırma hakkında gizemli var ve adı çocuğun geleceğini etkileme inanılıyor. Bazı ebeveynler bir seçmeden önce isimlerinin anlamını öğrenmek için çalışıyoruz. Genellikle bebek harika bir insan almıştır - Kral veya Cumhurbaşkanı, olimpiyat şampiyonu ve film yıldızı.

Rusya'da dedesinin sonra ilk doğan oğlu adına bir gelenek var. aile bu geleneği şu bu biraz daha kolay adlandırma işlemi yapar.

Pavel Medvedev, St.Petersburg, Rusya, bir mühendis ve üç oğlunun bir baba bu hikayeyi anlatır.

"Benim adım Pavel olduğunu. Ben dedesi sonra ilk doğan oğlu aramak için bizim aile geleneklerine göre dedem sonra oldu. Şimdi, babamın adı Mikhail ve ben onu sonra oğlum arayacağını düşündüm - Mikhail.

"Sorun karım beni, HER babasından sonra oğlumuz adına babam-in-law yani sordu olmasıydı. (Tüm onu ​​bizim bebek karşılanır, bu yüzden ona adını hak sonra) ve oğlumuz Vitaly denilen Eh, ben verim zorunda - babam-in-law sonra.

"Şimdi sorun eşim daha fazla çocuk istemedi olmasıydı. Önümüzdeki on yıl boyunca bir daha çocuk sahibi onu ikna etmeye çalıştı. aile geleneği takip babam sonra - Ben ve bunu başardı zaman bizim ikinci oğlu dünyaya geldi ben doğal olarak onu Mikhail çağırdı.

"Şimdi, herkes mutlu ve memnun oldu. Ne eşim ne de ben, ancak daha fazla çocuk istediğini aniden 18 ay sonra üçüncü oğlu doğdu. Aslında, ama ona sahip planı yoktu bu akıllı adam rağmen ortaya çıktı! Iyi bir hemşirelik kadın hamile edemediğimi bir yanlış var. Ben birçok çiftler aynı hatayı yapmam gerek. I (bizim ikinci ve üçüncü oğulları gibi) Ben ebeveynleri bu şekilde sandım kime biri bir yıl diğerinden daha büyük çocuklarda görmek en azından zaman.

"Biz üçüncü oğlu adına bir düşünme çok yaptım ve sonra aniden ben onun Fyodor denilen olacağını söyledi. Ne eşim ne de ben yakınları veya ataları bu isim ve herkes şaşırdı ve benim fikrim memnun oldu. Ben kesinlikle bunun çocuk için doğru isim olduğuna emindim çünkü Ama ısrar etti. Ben Fyodor "Tanrı tarafından verilen" anlamına geldiğini bebek isimleri anlamları açıklayan kitapta buldum daha sonra. Gerçekten çocuk Tanrı tarafından verildi. Tüm yakınları daha sonra ben doğru bir seçim yapmıştı kabul etti.

S - Pavel, bu oğul Tanrı tarafından verilmiş olduğunu söylüyorlar. Ama neden sen bir bebek Allah tarafından verilir mi?

A - Oh, evet, tabii. Bir erkek veya kız olması durumunda seçim bile, onları dünyaya almak için zaman var, kaç çocuk: Ama insanlar onların aile plan inanıyorum. Fyodor kesinlikle dışarı planlama oldu. Tanrı onu olurdu bizim için karar verdi. Ve bir şey ben o Fyodor denilen olacağını düşündüm zaman ismin anlamını bilmediğini ilginç. Ama adının anlamını sadece noktasına olduğunu kanıtladı.


Category Article

What's on Your Mind...

Blogger tarafından desteklenmektedir.