150 Milyon Yıllık Kuş Fosili Baby / W Sıyırıcı gizle


Ben Tucson, Arizona dağ eteğindeki tepeler benim metal dedektörü kullanıyordum. şans bu misiniz gibi, ben Aradığınız neysem bulmadım. gün itibariyle sona gelmeye başladı. Geri döndüm omuz üzerine oturan metal detektörü ile benim kamyon yürüyordu.

Ben yere koyarak alışılmadık görünümlü kaya gördü. kaya alıp sonra benim pantolon bacak üzerinde kaya tozunu ve taş merkezinin hemen kapalı bir fosilleşmiş bebek kuş fark ettim. Ben taşın arkasındaki kuş vücudunun daha fazla belirginleştirmek için üzerine taş döndü.

Bazı arkadaşlarım için kuş gösteren sonra, Arizona Üniversitesi taş almaya karar verdi. Ben bulmuşum hakkında daha fazla bilgi edinmek istedi.

A U benim ilk durağı Amerikan Tarihi Müzesi oldu. Ben paralı olduğum WHERE önünde çim üzerinde Paleontoloji Bölümü benim taş almaktı. Oraya ne zaman ofisinde bir profesör gördüm. Ben rahim bir paleontolog konuşmak misiniz diye sordum. O, ben taş rahim verdi ve neden ben taş bulduklarını nasıl ona anlatmak için öncesinde istedi. Başka bir ofis için koridorda Biz aşağı yürürken o taş muayene olarak Gözleri heyecanla büyük var. Yakında onların taksitlerinin profesör kaynak kişi ve benim iyi bir servet üzerinden huşu içinde taş bakarak insanlardı. Onlar konuşurken, ben dinledi.

Bulduğum rock ikincil tortul katılaşmış siyah kalker oldu. Hangi bu bölgeye yerli değildir. Kanada'da, Montana, Kansas, Çin Güney Amerika, ya da hatta gelmiş olabilir toll rock oldu.

Bebek kuş fosili 150 milyon yaşındadır. Bu dönemde zamanla Sürüngenler evrimleştiği Pls kuşlar olduğunu. Başka bir profesör kaynak bitki olsun, çırpı ve diğer yabancı nesneleri gibi taş diğer kapanımlar rahim tanımlanabilir vardı bana işaret etti. Bu kaya bu zemin üstünde yatıyordu ise yağmur olarak kaya içine kazınmış darbe işaretleri Binlerce yıl için taş ön isabet zemin üstünde bulundu İşte kanıt vardı o bir profesör belirtti. Işaretleri bir araya getirilmiş bir kalem silgi büyüklüğünde küçük dairesel ceplerinden kaynak kişi idi. ama zaman içinde dışarı düşmüş olsaydı kemiklerin baskı hala görebilir kuşun göğüs yakın bir zamanlar diğer kemikler vardı O O da söz edildi. göre mukayese kayıtlı hiçbir şey yok gibi Onlar, kuş türü tespit olamazdım.

Ben taş bakın gelip sınıfta hala bir daha profesör bekliyor sakıncası olsaydı ben profesör biri tarafından istendi. O bu Yani profesör Onların grubun bir parçası olduğunu belirtti ve Onlar taş görüşünü istedi.

O yaklaşırken, ben rahim, taş verdi. Diye bir an için baktı ve bu taş yemek için öldüren oyun gizlemek eti uzak kazımak için kullanılır bir araç haline ilkel adam tarafından Oyma olsaydı bir sanat eseri olduğunu belirtti. Bu adamın arka plan Arkeoloji alanında olan bu çıktı. insanlar bu nadir bulmak hakkında bilgi veriliyor dinledi toplanan Üzerine Bir sessizlik oldu.

onun mikroskop ödünç alabilir eğer arkeolog derinliği daha fazla taş bakmak profesörden biri sordu. Grup Taşınmış küçük bir ofis için koridordan Nowhere Biz YAZILACAK. Ben onun yanında durdu, o ve taş incelendiğinde kaynak kişi kaynak değil çıplak gözle görülebilen edildi taşların etrafında keskin kenarları Bu camsı alanları ifade vardı. O el olurken tendon ve bağ taşın cilalı parçalar Had söyledi. Ayrıca bu kazıyıcı ve nane durumdaydı zor kullanılmış olsaydı gizlemek belirtti. O gitti: That Müzeler kötü ve onların kullanımı nedeniyle yıpranmış ve daha sonra onlar çok küçük ve işe yaramaz olarak değiştirilmiştir Pls ıskartaya küçük oval olup Biz bugün görmek scrappers gizlemek en söylemeye gerek yok. Ayrıca o bir Hafif el kazıyıcı önce gizlemek görmemiştim Had söyledi.

He he he insan grubuna kazıyıcı gizlemek Oyma olsaydı ne Knew diledi Bu söz yaptı. Çünkü o Oyma Stone ilk kişi olmak muhtemelen Might kişi Kaydedilen edilecek veya Fosiller bir koleksiyoncu olmak için ilk kişi olarak belgelenmiş düşündüm. Ayrıca bu ilkel insanlar kaynak kişiler Çiftçiler, sanatçı, bugün daha çok gibi tüccar olduğunu söyledi.

Ayrıca bu kuşun konumu ve yolu bu maddeyi gerçek fosil sanat Dikkat olacağını That Böyle bir Manner kuş canlandıran bir araç içine oyulmuş El olduğunu belirtti.

Şeyler aşağı rüzgar başladıktan sonra benim gibi taksit insanlar, bu adam bizimle paylaşmak olsaydı ne üzerinde huşu içinde kelimenin tam anlamıyla kaynak kişiler olduğu gibi, hissettim. kadar bu eşsiz madde i değer bulduğunu nasıl olduğunu sordum sorulardan biri oldu? Cevap olarak onun bir fosil içinde bu artifact, hiç görülmemiş olsaydı belgelenmiş veya dünyanın herhangi bir yerinde Kaydedilen bu. Bu yüzden onu karşılaştırmak için hiçbir şey olduğu için, bu öğeyi Priceless Dikkat olacaktır.

insanlar, o bendim, ben kazıyıcı gizlemek ve internet üzerine koydum bir resim binsinler ki bırakmak kaynak kişiler, genç bir bayan, yine heyecan dolu idi gibi ve ben olmak, 20 milyon dolarlık bir fiyat koyun Should söyledi o sadece dünyanın bu eşsiz gizlemek kazıyıcılar biri var. böyle bir şey bulma şansı yine muhtemelen tek bir trilyon bulunmaktadır.

Bu şimdiye kadar böyle bir şey buldu dünyadaki tek 01:00 Bugüne kadar. Bu nadir Mücevher ve çok kendi herhangi bir kişi için büyük ezici sahip olmak, bu yüzden siz ve arkadaşlarınız ile benim Enthusiasm paylaşmak istiyorum.


Category Article

What's on Your Mind...

Blogger tarafından desteklenmektedir.