Büyük Bebek Resimleri alınması için 4 İpuçları - You're Even If No




kızım Leyla dünyaya geldi i yere kamera koymak zor zamanlar vardı. Ve görünüşe göre bir tek ben değildim. dükkan Yeni Ebeveynler Bu otoyol gelişmekte fotoğrafı kasiyer Onların İş Oldukça oldukça büyük yığın oluşturdu.

Biz yardım edemem! Bebekler güzel yaratıklar Her yeni hareket ve gelip her kısacık gülümseme yakalama Wanna Bu tür vardır. (Bu gülümseme kokulu gazın bağlı olsa bile!)

Ancak birçok Veliler varsa sorun iyi fotoğrafçılık bilgisi O Onların eksikliği Bu resimleri uncentered, ve benzeri, odak dışında, çok, çok parlak, bulanık koyu kutular tercüme var. Belki de bu size açıklanır.

Eğer öyleyse, hiç yorulmayın. Bu sorunların kolayca tamir edilebilir bulunmaktadır. Bir albüm kutular hızla aksilikler dolu bu dört ipuçları takiben tarafından dönüştürülmesi ...

1) Onların Backs yatan bebeklerin fotoğraflarını çekerken, Them üzerinden doğrudan stand ve düz vurmaya.

Ben düz bir renk bebek battaniye almak ve odalar dolu parlak, güneşte zemin üzerine yerleştirin kullandı. Ben emin olarak, ben, battaniye Layla vereceğini ve onun etrafında onu ayarlamak bir resim çekmek için hazır iken güneş ışığı doğrudan onu koymak için değil. Sonra ona doğru üzerinde dizlerimin üzerine olsun istiyorum, AIM düz aşağı ve fotoğrafı çekin.

Bu teknik düzgün bir şekilde merkezi kamera sağlayacak ve sizi bazı büyük yakın çekimler alırsınız. Doğal güneş ışığı adil ciddi Genellikle Yeter resminiz çok karanlık veya çok parlak çok hafif değil mi size.

2) duygu, bir dizi yakalayın.

Gülen bebekler sevimli vardır. Ama bu kadar bebekler ağlıyor ve bebekler ve dağınık bebekler ve uyku bebekler somurtarak.

onun duygu dolu hayatın tüm aşamalarında küçük bir fotoğraf çekmek için emin olun. Eğer geleneksel olmayan resmi durumlarda alarak nasıl gerçekten Bunlar güzel de şaşıracaksınız.

3) banyo zaman zaman resmi olun.

Bazı bebekler su sevmiyorum WHO olmakla birlikte, en çok seviyorum. Sık sık Onlar küvette çok anlamlı değişti - gülüyor cooing ve sıçraması. Bu nedenle banyo zamanı Genellikle değerli az birinin Birkaç çekimler büyük bir fırsat Oluyor.

Şahsen Layla onu 2 + yıl içinde nasıl değiştiğini belgeye küvet kullanılır ettik. Ay Her çift I Birkaç yakın çekim fotoğraf çekmek onu küvette. Sonra ben en iyi almak ve fotoğraf albümü özel bir bölümde yerleştirin.

Yeni resim HER öylesine dramatik nasıl yüzünü değişiklikleri görmek gerçekten şaşırtıcı.

Bir tek kullanımlık fotoğraf makinesi kullanıyorsanız 4), iyi bir seçim.

i Layla vardı önce ben 3 ucuza tek kullanımlık fotoğraf makineleri satın aldı. Biz onu eve Getirdiği zaman bu kaynak kişiler Biz alarak fotoğraf ayının ilk haftasında el olanlar vardı.

Oğlum ben hayal kırıklığına uğradım! Resimleri korkunç geliştirdi. Ve hormonlar ile yeni bir anne hala Raging olarak, bu beni nasıl üzgün biliyorum. O sevimli küçük anlar kutular daha asla tekrar yaşadım olmak.

Ben ancak iyi bir ders öğrendim. Sizin için ne ödeme olsun.

Şimdi seçim benim tek kullanımlık fotoğraf makinesi Kodak Max HQ olduğunu. O daha pahalı tek kameralar biri. Ancak kalite ben el ettik diğer disposables göre harika.

Genellikle eBay Them ucuza satın alabilirsiniz. Hedef ve Wal-Mart gibi popüler perakendeciler Ayrıca Oldukça sık Them satış çalıştırın.


Category Article

What's on Your Mind...

Blogger tarafından desteklenmektedir.